marți, 18 septembrie 2012

Prioritati.Viitor

M-am neglijat si nu am mai postat nimic despre mine.
Acum:simt o nevoie acuta sa scriu,sa scriu despre orice,oricand...(Si totusi imi e atat de greu sa ma exprim)!!!
A inceput scoala si e ultimul an...Anul in care trebuie cica sa-mi stabilesc prioritatile,sa ma pregatesc pentru un examen important,''cel mai important de pana acum''.
Si nu pot face nimic...Ma simt blocata.
Stiu ce vreau sa fac si nu pot.Alegerile mele sunt momentan puse pe ''hold''.
Muzica ma linisteste ,dar nu suficient de mult incat chiar sa ma gandesc la ce am de facut.In anumite carti/filme   personajele isi gasesc linistea,raspunsurile singuri,departe de cunoscut,invaluiti in necunoscut si departe de tot ceea ce ii poate afecta direct sau indirect.(Stiu fraza asta parca e rupta din Eminescu)
Anul viitor pe vremea asta o sa ma pregatesc de facultate(zic asta pentru ca stiu ca o sa-mi revin la un moment dat si o sa invat pentru bac ),o sa pierd probabil legatura cu o gramada de persoane cunoscute si cel mai probabil nu o sa ma aflu in locul potrivit mie,locul care cred eu ca imi este potrivit.
Ma doare ca nu pot eu alege ce vreau sa fac,ca zarurile au fost deja aruncate,ca altcineva imi decide viitorul pentru moment,pentru ca depind de acel altcineva.Nu-mi place sa depind de cineva,nimanui nu-i place,dar pana la un moment dat toti o facem si toti pretindem ca suntem ok cu asta.Nu sunt ok cu asta.
E o fraza care zice ''If u want something you will find a way,if not you will find an excuse''.Chiar asa? Pentru ca in momentu' asta eu gasesc doar solutii utopice prin care pot obtine ce imi doresc.
Mi-am stabilit deja idealul,trebuie doar sa ocolesc un pic pentru a il putea atinge,asta nu inseamna ca nu-l voi atinge.Sau asta sunt eu fiind optimista,ridicandu-mi singura moralul,pentru ca la naiba, nimeni nu e aici cu adevarat cand ai nevoie de ei.

M-am saturat DEJA de cuvantul bac.


Iar o sa aud/vad comentarii de genul ''te consumi prea mult'' sau ''las' ca o sa fie bine'' 
Anyway.


''Every evening I died and every morning I was born again''.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu