marți, 4 decembrie 2012

Tacere


Ma aflu intr-o camera plina de fum.In dreptul meu se afla o masuta pe care  o scrumiera neagra plina de tigari zace in tacere.

E tacere…Nu pot si nu vreau sa il aud.El vorbeste,eu tac.El imi zice ‘’Iarta-ma’’ (cum face deobicei cand greseste).Eu ma ridic,deschid geamul si privesc luna care pare mai palida astazi,e plina : plina de confuzie,de indignare,ar vrea sa tipe, dar nu poate.Nimeni nu poate tipa in apartamentul asta gol.
Am parul ciufulit,nu am avut timp sa ma pieptan.Ma vad in reflexia geamului,vreau sa zic ceva,dar ma opresc si ma intorc sa-l vad.
Sta ,s-a oprit din vorbit acum,ma priveste in tacere.As vrea sa articuleze un cuvant,dar prefera doar sa ma priveasca.

Vreau sa stiu ce gandeste,vreau sa ma priveasca cu ADEVARAT,nu superficial ,cum o face de fiecare data.Nu sunt un obiect.

-Spune ceva,rup eu tacerea ca de fiecare data
-Ce vrei sa zic? Esti frumoasa
-Ba nu.
Si aici s-a oprit conversatia noastra.Inchid ochii pret de o clipa ma las furata de amintiri.Imi apar in minte,momentele de singuratate in care imi doream sa-l simt cat mai aproape de mine si acum ca e aici nu profit de asta.
Ce proasta sunt.Nu ma iubeste…
Apoi imi aduc aminte din nou,de promisiunile,de rugamintile,de felul in care ma facea sa zambesc doar cu un mesaj simplu,cordial in care concentra toate sentimentele lui.Imi e dor sa ii fie dor de mine.Acum suntem atat de aproape unu de celalalt si parca un zid ne desparte.Un zid idiot care se pare ca nu poate fi distrus.

-La ce te gandesti? Imi intrerupe el reveria
-La nimic,la noi,la tot.Numai pot continua asa…
-Asa cum?

O sa tac acum.Nu o sa-l invadez cu reprosuri cum fac deobicei.O sa ma controlez,o sa-mi controlez nervii.Dar totusi trebuie sa-i spun ceva,trebuie sa-l fac sa ma doreasca din nou.Si tacerea asta ma omoara.Nu am suportat niciodata tacerea asta care creeaza un abis intre noi.

-Noi doi suntem atat de diferiti
-Stiu,dar eu te iubesc
-Si eu
Din nou tacere mormantala.El pleaca din camera.

Ma voi duce dupa el,il voi urma si maine va fi mai bine.Maine nu va mai fi asa de rece cu mine,ma va dori mai mult,ma va cunoaste mai bine,va fi din nou baiatul de care m-am indragostit candva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu